Klachtenregeling
Klachtenregeling
Tandartsenpraktijk Goey streeft ernaar om u de best mogelijke
tandheelkundige zorg te bieden. Het kan helaas toch gebeuren dat u niet
tevreden over bent over iets. Wij proberen samen met u een goede
oplossing te vinden voor uw klachten. Hieronder kunt u lezen wat u kunt
doen als u als patiënt een klacht heeft (klachtenregeling).
Indien u niet tevreden bent
U kunt uw feedback of klacht doorgeven aan uw behandelaar of aan de
balie assistent. U kunt ook telefonisch of per mail contact opnemen met
ons en wij zullen na intern overleg zo spoedig mogelijk bij u terugkomen.
Klachtenregeling
Wij proberen uiteraard samen met u tot een goede oplossing te komen.
Lukt dit helaas niet, dan willen wij u ervan op de hoogte stellen dat wij
aangesloten zijn bij de KNMT klachtenregeling.
De klachtenregeling van deze tandheelkundige beroepsorganisaties
voldoen aan de eisen die de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector aan
iedere zorgverlener stelt. De KNMT kan bemiddelen en eventueel
overgaan tot een formele behandeling van uw klacht. Zij kunnen daar dan
een uitspraak over doen. Meer informatie kunt u opvragen
op https://www.knmt.nl/voor-patienten/ik-ben-ontevreden-wat-nu
Neem contact met ons op
Meer informatie of een afspraak maken?
Contact
Minister Aalberselaan 92
2285 ES Rijswijk
Ma. - Vrij. 8.30 - 17.00
Pauze 12.15 - 13.00
In de avond en het weekend kunt u contact opnemen met de spoedgevallendienst 0900-8602